dilluns, 24 de novembre del 2008

Entrevista al Entrenador del Primer equip.




Nom: Francesc Peñafiel Farré
Data naixement : 17/08/1982
On viu ? Piera
Clubs ho ha jugat: Piera (1986-2000) , Masquefa (2002-2006)
Clubs on ha entrenat : Piera (1998-2000) pre-benjami i aleví, Riudebitlles (2001-2002) junior, CP Masquefa (2002-fins l’actualitat) Aleví, infantil, 2ªcatalana i 1ªcatalana.

Preguntes per saber alguna cosa més....
-Grup de musica preferit? Bob Marley
-Una frase cèlebre ... Prefiero morir de pie que vivir toda la vida arrodillado ( Ernesto Che Guevara)
-Un programa/sèrie favorit: Com a programa, intento no perdrem mai Polònia, TV3, i com a sèrie estic enganxat a “sin tetas no hay paraiso”, Tele5.

Hoquei en General...

-Primer record que tens del hoquei patins?
Quan tenia 4 anys, em van portar els reis els meus primers patins i el meu primer stick.

-Quin es el major èxit, esportiu o personal, que has aconseguit gràcies al hoquei patins?
Com a jugador el subcampionat de Catalunya infantil. Com a entrenador ascens a 1ªcatalana amb el CP Masquefa.

-Un moment que no oblidaràs mai relacionat amb el hoquei patins?
Sempre hi han molts moments especials, però com a entrenador en recordo 2 de molt emotius: El mes recent es l’ascens a 1ª catalana de la temporada passada, i un de fan uns anys. Jugàvem a Vilafranca del Penedès i ens jugàvem la classificació per las fases de alevins. Jo venia del enterrament de la meva avia, i a la mitja part perdíem de 4 gols. El porter, que en aquell moment era l’ Abel, em va dir: ”remuntarem per te iaia” . Així va ser tot. El equip va lluitar i van remuntar dedicant-li el partit a la meva avia, que just feia 1 hora la havíem enterrat

-Una persona amb qui t'agrada o t'agradaria tornar a compartir vestidor.
uffff…. Elsa Pataky serveix jejejejeje…. No, ara en serio, tinc molt bones amistat gràcies al hoquei, però amb qui m’agradaria compartir vestuari, ni que fos una vegada més, seria amb el equip on vaig créixer,vam jugar 14 temporades junts, i la veritat, son coses que marquen per sempre.

-Que t'agrada més : portar canalla o portar sèniors ?
És molt diferent. Amb la canalla pots veure una evolució, treballant diferents aspectes tècnics o tàctics. El sènior es molt diferent,la feina es mes oculta, treballes molt però d’ una altre manera, i els resultat es veuen a llarg plaç

-Quins son els teus reptes de futur?
M’agradaria arribar el mes lluny possible amb el equip que actualment estic entrenant, fent-lo créixer i anant pel bon camí.

-Que li falta al hoquei per ser un esport de referència per als nens.
Bàsicament dos coses: la primera més reso mediàtic, tant a las teles, com a les ràdios, diaris, etc... Per alter banda, que tot el necessari per practicar l’ esport, estigui al abast econòmic de totes les famílies.

-Si tinguessis un fill que juga a hoquei, quin seria el consell que li donaries?
Passa-ho bé, sacrificat i sobretot tingues clar el hoquei es un esport d’ equip.

Relacionat amb el Club Patí Masquefa...

-Quant temps fa que estàs al Club Patí Masquefa.
6 anys

-Des d' aquell primer dia, com has vist la seva evolució com a club?
Quan jo vaig arribar hi havia un segona catalana, i tres categories de base , actualment tenim un primera catalana i tota la base amb categories, fins i tot repetides. Podem comprovar que és una evolució molt bona, parlant d’ un esport com el nostre.

-Com veus el futur del Club Patí Masquefa en general?
Desprès de molts entrebancs, ara es comencen a veure el fruit de la molta feina. Si això te una continuïtat pot arribar a ser un club de referència en la zona.

-Quin creus que tenen que ser els seus (Club Patí Masquefa) reptes de futur d' aquí a 8anys.
Seguir creixent com a club, donant molta importància a la base que és el futur de tot club esportiu.

-Quins son els objectius que t'has plantejat amb el teu equip per la present temporada i com esperes aconseguir-los.
L’ objectiu principal es mantenir la categoria, que tan ha costat aconseguir, sense renunciar a la possibilitat d’ ascens si a final de temporada estem en situació de lluitar per ell.

-No et diré que diguis noms, però veus algun jove jugador amb futur dins del club?
A cada categoria tenim un o dos nois que despunten, però encara es massa d’ hora per dir res. Molts jugadors amb 18 anys s’han espatllat i d’altres han explotat en aquesta edat.

-Digues unes paraules als lectors i als socis del Club Patí Masquefa .
Primer de tot agrair la confiança dipositada en mi i en el equip i encoratjar-los a seguir animant el equip com fins ara, tant en els partits de casa com en els desplaçaments, ja que en molts casos sou el sisè home a la pista.