dissabte, 21 de febrer del 2009

El "Petit" tranquil de l'equip... Albert Solà


Nom: Albert Solà López
Data naixement : 19/04/1987
On viu ? Piera
Clubs on ha jugat: HC Piera, Gelida HC, Noia Freixenet, Igualada HC i CP Masquefa.
Clubs/Equips on ha entrenat/treballat : CP Masquefa

Preguntes per saber alguna cosa més....

-Grup de musica preferit? Bon Jovi.
-Una frase cèlebre : No esperis mai res de ningú.
-Un programa/sèrie favorit: Motor a fons.

Hoquei en General...

-Primer record que tens del hoquei patins.
Ufff, queda molt lluny això, però bé, encara me’n recordo que el meu pare (en aquells temps entrenava a l’Igualada i jo tenia uns 5 anys), em va portar un stick trencat i vaig començar a jugar per casa amb una maquineta i em va veure que era bastant hàbil. Al cap de poc temps em va portar a l’escola de patinatge del Piera, on vaig començar a aprendre una mica a patinar, però vaig durar poc, perquè de seguida vaig emigrar a Gelida a competir al Garraf d’aquí ja vaig passar per més equips fins arribar finalment a un petit club però amb una gran gent.

-Quin es el major èxit, esportiu o personal, que has aconseguit gràcies al hoquei patins?
Bé, a part de guanyar una lliga i un campionat provincial amb el Gelida a la categoria prebenjamí....res més!!!! xD.
Bé també he conegut a molta gent (grata i ingrata), però de moment , he de dir de tot cor, que com a Masquefa enlloc, de moment.

-Un moment que no oblidaràs mai relacionat amb el hoquei patins.
Quan jugava al Noia i ens van eliminar a les fases prèvies del Campionat de Catalunya, per causes extraesportives, però he de dir que teniem el millor equip i haguéssim guanyat el campionat sobradament.

-Una persona amb qui t'agrada o t'agradaria tornar a compartir vestidor.
Amb els companys que tinc ja en tinc prou, no fa falta ningú més.

-Com et sents com entrenador "novell" dins del Club Patí Masquefa
Bé, era una cosa que en un principi no em feia gràcia, perquè jo sóc una persona que no m’explico bé i no sé ensenyar, però poc a poc he anat aprenent. Sembla que tot va bastant bé, tot i que últimament els resultats no acompanyen. S’ha de dir que el Wiffy va ser qui em va enganyar, per ser-ho.!!!!

-Quins son els teus reptes de futur?
A curt termini jugar a 1a Nacional Catalana amb el Masquefa, que segur que tard o d’hora o farem. A llarg termini, doncs la veritat no ho sé, en aquesta vida mai se sap, però intentaré disfrutar del moment i del lloc on estic.

-Que li falta al hoquei per ser un esport de referència per als nens.
Li falten moltíssimes coses. Ha de ser més barat en general, més vistós, que es pugués practicar en qualsevol lloc, retransmés per TV, diferents normativa (faltes, porteries, guardes dels porters, etc.) i sobretot, que la Fecapa plegui d’una vegada, ja que són una colla d’incompetents.

-Si tinguessis un fill que juga a hoquei, quin seria el consell que li donaries?
Per ser sincer, posaria al meu fill en un esport individual. Però en referència a la pregunta, li diria que és més important el jugador sense la pilota que no pas el que té la pilota, i que és un esport en equip.

Relacionat amb el Club Patí Masquefa...

-Quant temps fa que estàs al Club Patí Masquefa.
Des del la temporada vigent (2008/09).

-Des d' aquell primer dia, com has vist la seva evolució com a club?
Bé, es veu que és club petit, però amb moltes ganes de millorar i de fer-ho bé, això és molt important.

-Com veus el futur del Club Patí Masquefa en general?
S’ha de seguir treballant molt dur, sobretot la base, ja que són els futurs jugadors del sènior. S’ha d’exigir a la junta que segueixi treballant com ho ha fet fins ara per tal d’assolir els objectius a llarg termini, tot i que és molt difícil.

-Quin creus que tenen que ser els seus (Club Patí Masquefa) reptes de futur d' aquí a 8anys.
Arribar a fer un equip sènior amb gent de la casa. No importa la categoria ( en un principi), el més important són els jugadors que han crescut al club, i que saps que sempre estaran quan el club ho necessiti.

-Quins són els objectius que t'has plantejat amb el teu equip per la present temporada i com esperes aconseguir-los.
Bé, doncs com sempre intentar aprendre una mica de tots i guanyar com més partits millor, i passar-m’ho bé jugant a hoquei.

-No et diré que diguis noms, però veus algun jove jugador amb futur dins del club?
La veritat no em conec i tampoc he vist gaire els jugadors de la base, però com a tot arreu, sempre hi ha un parell o tres jugadors que despunten.

-Digues unes paraules als lectors i als socis del Club Patí Masquefa.
Estic molt content de ser on sóc, un club petit però amb molta empemta. La gent és molt afable i carinyosa i us estic molt agraït.